Алтайдан Каспийге дейін. Қазақстанның табиғи, тарихи және мәдени ескерткіштері мен көрнекті орындарының атласы
123. I Мокринский қорымы
Кем были погребенные здесь люди? К сожалению, во-
прос об их этнической и конфессиональной принадлежно-
сти пока не находит решения. Основную часть некрополя со-
ставляет, по-видимому, кладбище какой-то однородной груп-
пы населения. Об этом говорит единообразие погребального
обряда и сходство большинства могильных конструкций. Но
подобные захоронения широко распространены в степной
части Евразии, и кто их оставил, до сих пор нет ответа. Доста-
точно уверенно к мусульманским погребениям можно отне-
сти некоторые безынвентарные захоронения, в которых со-
блюдена принятая в исламе ориентировка умерших (кыбла).
Вблизи некрополя обнаружено также поселение Узе-
ни (Кошкар), относящееся ко времени Золотой Орды. Оно
расположено на берег у озера Кошкар, которое пересыхает
в последние годы. На нем экспедицией Института археоло-
дан әкелінуі мүмкін, өйткені онда қиқоңыз ертеде ғана емес,
ортағасырда да қасиетті саналған.
Бұл
жерге
қандай
адамдар
жерленген?
Өкінішке
қарай, олардың діні мен ұлты жөніндегі сұраққа әлі жауап
табылған жоқ. Қорымның негізгі бөлігін бір топтағы адам-
дар құрайды. Оны жерлеу дәстүрлерінің біркелкілігі мен
көптеген
қабір
құрылымдарының
ұқсастығы
көрсетіп
тұр.
Мұндай
жерлеу
орындары
Еуразияның
далалы
бөлігінде
кең тараған, бірақ осы күнге дейін оны кімдерден қалғаны
белгісіз. Мұны ислами жерлеу дәстүрлеріне жатқызуға бо-
латын белгілер де бар, өйткені ондай қабірлерде өлген адам
құбылаға
қарата
жатқызылған
және
ешқандай
да
мүлік
қойылмаған.
Қорымға
жақын
жерден
тағы
да
Алтын
Орда
кезеңіне
жататын
Өзен
(Қошқар)
қонысы
табылды.
Ол
98
Өзен қонысындағы күйдірілген кірпіштен жасалған кесененің қазба жұмыстары
Раскопки мавзолея из обожженного кирпича на поселении Узени