621
Қойбағар. Атқа жегілген екі аяқты күйменің көрінісі
Койбагар. Сцена с колесницей, запрягаемой лошадьми
Қойбағар. Шоқы баурайындағы петроглифті тас
Койбагар. Камень с петроглифами на склоне сопки
относится сцена с колесницей, запрягаемой парой лошадей.
Петроглифы эпохи бронзы численно преобладают над изо-
бражениями раннего железного века и средневековья. По-
следний всплеск активной изобразительной деятельности на
каменных полотнах связан с этапом позднего средневековья
и нового времени XVII – начала XX в.
Отличаясь особенностями ландшафта, оба замечатель-
ных памятника Каратау – Арпаузен и Койбагар – взаимно
дополняют друг друга и создают цельную картину эволюции
наскального искусства региона на протяжении более трех
тысячелетий.
екі доңғалақты әскери арба мен соғыс сюжеттерінің көрінісі
көп. Қола дәуірінің петроглифтері ерте темір ғасыры мен
ортағасырлық суреттерден саны жағынан басым болып келеді.
Тас полотнолардағы бейнелеу ісінің соңғы сыңғыры кейінгі
ортағасыр мен жаңа заманның XVII ғ. мен ХХ ғ. басына дейін
жетті.
Қаратаудың тамаша екі ескерткіші – Арпаөзен мен
Қойбағар жер бедері ерекшеліктерінің айырмашылығы бо-
ла тұра, бірін-бірі толықтырып, аймақтың үш мың жылдан
астам уақытқа созылған жартас сурет өнері дамуының толық
көрінісін бейнелейді.
От Алтая до Каспия. Атлас памятников и достопримечательностей природы, истории и культуры Казахстана
1. Рудный Алтай
103. Петроглифы Кара у